Business Support Consultant

JooS Consulting maakt deel uit van de United Consulting groep, gespecialiseerd in Finance, HR en Supply Chain. Sinds 1998 bundelen we de krachten om samen de ideale werkomgeving te creëren voor onze professionals. Zo bieden we elk van hen uitdagende projecten, individuele coaching en premium opleidingen. En streven we voortdurend naar het juiste evenwicht tussen professionele ontwikkeling én de kostbare tijd daarbuiten. Want persoonlijke groei, dat staat voor ons voorop.

Voor onze divisie Joos Consulting zijn we op zoek naar Business Support Consultants. Ben jij een administratieve duizendpoot? Vind jij het fijn om verschillende ballen in de lucht te houden en zowel je communicatieve als administratieve skills in te zetten? Dan is de rol als Business Support Consultant jou op het lijf geschreven!

YOUR JOB

Als Business Support Consultant ga je bij één van onze klanten administratieve ondersteuning bieden aan het management bij dagdagelijkse operationele activiteiten. Je staat klanten zowel telefonisch als per mail te woord en verwijst ze door naar de juiste afdeling. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor verschillende back office taken, zoals het opstellen van offertes & contracten, opmaken van facturen, het invoeren van data en het beheren van bedrijfsdossiers.

YOUR SKILLS

Jouw grootste troeven zijn je klantvriendelijkheid, je zin voor initiatief en commerciële ingesteldheid. Je staat communicatief sterk in jouw schoenen, zowel in het Nederlands, Frans en Engels, en krijgt energie door problemen zo efficiënt mogelijk op te lossen. Je bent in het bezit van een bachelor diploma of beschikt over een eerste relevante ervaring.

OUR OFFER

-Een contract van onbepaalde duur

-Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgende project voor je klaar

-Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen

-Opleidingen en een persoonlijk groeitraject

-Veel fun en events met JooS-collega’s

-Focus op work-life balance

-Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Wil je meer weten? Stuur me dan zeker een berichtje!

Sounds like a plan?

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Apply

Excited to work as a JooS professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.