Customer Support

 

Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Customer Support medewerker. Je maakt onderdeel uit van het Finance team van United Consulting en bent verantwoordelijk voor de klantencontracten.


Your Job

Als Customer Support ben je een belangrijke link tussen het Finance en Sales team en sta je in voor een goede opvolging van alle lopende projecten.

 

Meer specifiek sta je in voor volgende taken;

  • Je bent mede het aanspreekpunt voor klanten, dit zowel telefonisch als per mail
  • Je staat in voor het opmaken, verlengen en opvolgen van klantencontracten
  • Je verzorgt de algemene salesadministratie (contractenopmaak, ingave in CRM systeem, planning, cv opmaak en indienen kandidatuur…)
  • Je bent verantwoordelijk voor een vlekkeloos beheer van alle supplier tools
  • Je staat in voor de verwerking en opvolging van de memberships van het FD en HR magazine
  • Je werkt nauw samen met de verschillende departementen.

 

Your Skills 

  • Je hebt ervaring binnen een administratieve functie waarin het behandelen van klantencontracten aan bod kwam
  • Je bent nauwgezet, hands-on en een echte doorzetter
  • Je hebt een positieve mindset en werkt graag in een team
  • Je staat graag in contact met anderen, zowel telefonisch als face-to-face
  • Je kan prioriteiten stellen en bent stressbestendig
  • Je kan werken met MS Office
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een plus

Our Offer

Je komt terecht in een dynamische, informele werkomgeving waar teamwerk centraal staat.

Je krijgt de kans om je verder te ontplooien en je talenten te ontwikkelen in een sterk groeiend Belgisch bedrijf.

Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Naast een gezonde work-life balance en stabiliteit hechten wij veel waarde aan integriteit, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en FUN !

 

Sounds like a plan? Grijp je kans en solliciteer nu!

 

 

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Apply

Excited to work as a JooS professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.