Loyalty Manager

JooS Consulting is een Belgisch consultancybureau waarbij onze consultants instaan voor alles rond finance, accounting en credit management. Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Loyalty Manager om de match te maken tussen consultant en klant.

 

Your Job

Als Loyalty Manager ben je de vertrouwenspersoon voor zowel de klant als de consultant. Je zorgt voor een uitstekende match tussen de behoeften van de klant en de verwachtingen van de consultant en voor een kwalitatieve samenwerking tussen alle partijen. Tijdens de duur van een project volg je de consultant nauw op.

Ook het uitbouwen en opvolgen van je eigen klantenportefeuille behoort tot jouw takenpakket. Dit zowel door het benaderen van nieuwe potentiële klanten, als door het uitbreiden van de business bij bestaande accounts. Hierdoor ontwikkel je een breed netwerk en bouw je professionele relaties op. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met je team en rapporteer je wekelijks aan de Loyalty Manager.

 

Your Skills 

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma, een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt
  • Je hebt affiniteit met de finance wereld
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en een commerciële flair
  • Je beschikt over sterke coachingsskills om onze consultants zo optimaal mogelijk te begeleiden
  • Daarnaast heb je een goede talenkennis Frans en Engels

 

Our Offer

Je komt terecht in een dynamische, leerrijke en teamgeoriënteerde werkomgeving met een informeel karakter. Dit zorgt voor een uitdagende carrière met veel contacten en de nodige variatie.

Als Loyalty Manager krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien en je talenten te ontwikkelen in een sterk groeiend Belgisch bedrijf.

Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Naast een gezonde work-life balance hechten wij veel waarde aan integriteit, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en FUN !

 

Sounds like a plan?

 

 

Lauren Bal

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Check out the video’s from our colleagues. Also be sure to check out our socials to get a feel of our unique company culture.

Apply

Interested in working at team JooS?

Let us know below why you shouldn’t be missing form our team!

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.