Customer Support

 

Voor ons hoofdkantoor te Niel zijn wij op zoek naar een gemotiveerde Customer Support medewerker. Je maakt onderdeel uit van het Finance team van United Consulting en bent verantwoordelijk voor de klantencontracten.


Your Job

Als Customer Support ben je een belangrijke link tussen het Finance en Sales team en sta je in voor een goede opvolging van alle lopende projecten.

 

Meer specifiek sta je in voor volgende taken;

  • Je bent mede het aanspreekpunt voor klanten, dit zowel telefonisch als per mail
  • Je staat in voor het opmaken, verlengen en opvolgen van klantencontracten
  • Je verzorgt de algemene salesadministratie (contractenopmaak, ingave in CRM systeem, planning, cv opmaak en indienen kandidatuur…)
  • Je bent verantwoordelijk voor een vlekkeloos beheer van alle supplier tools
  • Je staat in voor de verwerking en opvolging van de memberships van het FD en HR magazine
  • Je werkt nauw samen met de verschillende departementen.

 

Your Skills 

  • Je hebt ervaring binnen een administratieve functie waarin het behandelen van klantencontracten aan bod kwam
  • Je bent nauwgezet, hands-on en een echte doorzetter
  • Je hebt een positieve mindset en werkt graag in een team
  • Je staat graag in contact met anderen, zowel telefonisch als face-to-face
  • Je kan prioriteiten stellen en bent stressbestendig
  • Je kan werken met MS Office
  • Een goede kennis van Frans en Engels is een plus

Our Offer

Je komt terecht in een dynamische, informele werkomgeving waar teamwerk centraal staat.

Je krijgt de kans om je verder te ontplooien en je talenten te ontwikkelen in een sterk groeiend Belgisch bedrijf.

Wij bieden een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen en een bedrijfswagen. Naast een gezonde work-life balance en stabiliteit hechten wij veel waarde aan integriteit, betrokkenheid, verantwoordelijkheidszin en FUN !

 

Sounds like a plan? Grijp je kans en solliciteer nu!

 

 

Envie de nous contacter?

Processus de candidature

Screening téléphonique

Dès que nous recevons votre CV – via LinkedIn, lors d’une bourse à l’emploi ou via notre site Web – nous nous occupons de votre candidature. Ensuite, nous vous téléphonons pour faire connaissance dans le cadre d’un entretien bref mais très ciblé d’une demi-heure environ. Si nous constatons que nous sommes sur la même longueur d’onde, nous convenons d’une date et d’une heure pour un rendez-vous face-to-face.

Rencontrez-
nous

Lors de cette première rencontre, nous vous expliquons plus en détail comment nous travaillons et vous donnons ensuite la parole. Pas pour parler de la pluie et du beau temps, nous l’avons déjà fait pour détendre l’atmosphère, mais plutôt pour parler de vos compétences, vos connaissances linguistiques, votre motivation, vos prétentions salariales et votre disponibilité. Vos compétences techniques seront évaluées par notre loyalty manager. Ensuite, nous prenons le temps de tout assimiler.

Entretien de négociation du contrat

Nous sommes tous convaincus ? Nous reprenons contact par téléphone pour vous annoncer la bonne nouvelle. Vous avez encore des questions ? Si oui, c’est le moment de les poser. Car ensuite, vous serez attendu pour discuter de votre contrat. Et très vite, vous vous retrouverez chez un de nos clients pour y relever votre premier défi. Bonne chance !

Meet our people

Vous voulez en savoir davantage ?
Regardez les vidéos de nos collègues Jens et Jeroen.

Postuler

Envie de travailler comme professionnel chez JooS Consulting ?
Indiquez-nous votre plus-value pour notre équipe.

  • Types de fichiers acceptés : doc, docx, pdf, Taille max. des fichiers : 5 MB.