Customer Service
Consultant

JooS, dat is Finance en Business Support consulting. But not as you know it. We zijn 100% Belgisch. En onafhankelijk. Gekend voor onze persoonlijke aanpak.

JooS maakt deel uit van de groep United Consulting™. Samen hebben we de ambitie om de ideale werkomgeving te creëren voor onze meer dan 750 consultants in HR, Finance, Business Support en Supply Chain.

Unieke projecten. Talent coaching. Legendarische afterwork events. En een gezonde work-life balance. Dat is waar we op inzetten. Want persoonlijke groei staat voor ons voorop. En zo laten we ook onze klanten groeien.

YOUR JOB

Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt en beantwoord je de vragen van de klanten. Je zal verantwoordelijk zijn voor zowel de inbound als outbound oproepen op de Customer Service afdeling Je analyseert de behoeften en vragen van klanten en denkt mee na over een gepast oplossing. Nadien stuur je de klant door naar het juiste departement. Verder optimaliseer en onderhoud je de relaties met klanten, tussenpersonen en partners. Ten slotte zorg je samen met je collega’s van de klantendienst voor een hoge klantentevredenheid.

YOUR SKILLS

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je drukt je moeiteloos uit in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Telefonisch contact schrikt jou niet af. Je staat namelijk dagelijks in contact met de klant via mail en telefoon.
  • Je bent commercieel ingesteld en werkt klantgericht
  • Je neemt initiatief en gaat probleemoplossend aan de slag

OUR OFFER

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk loon met een bedrijfswagen inclusief tankkaart.
  • Een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Te veel om op te noemen. We leggen het je graag uit in een eerste gesprek.
  • Boeiende projecten bij onze klanten, met een gemiddelde duurtijd van 6 tot 10 maanden.
  • Variatie, kansen en vooral veel nieuwe uitdagingen.
  • Opleidingen en een groeitraject op jouw maat.
  • Een grote focus op jouw work-life balance. Bij ons geen overuren. En met 32 vakantiedagen (bij een voltijdse) kan je op tijd en stond je batterijen opladen.
  • Leuke events met jouw JooS-collega’s, en bij uitbreiding jouw United-collega’s. Sfeer & fun verzekerd!

 

Want to be part of our family? Solliciteer dan vandaag nog!

Lore Vanpaeschen

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Check out the video’s from our colleagues. Also be sure to check out our socials to get a feel of our unique company culture.

Apply

Interested in working at team JooS?

Let us know below why you shouldn’t be missing form our team!

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.