Customer Service
Consultant

JooS Consulting maakt deel uit van de United Consulting groep, gespecialiseerd in Finance, HR en Supply Chain. Sinds 1998 bundelen we de krachten om samen de ideale werkomgeving te creëren voor onze professionals. Zo bieden we elk van hen uitdagende projecten, individuele coaching en premium opleidingen. En streven we voortdurend naar het juiste evenwicht tussen professionele ontwikkeling én de kostbare tijd daarbuiten. Want persoonlijke groei, dat staat voor ons voorop.

Op projectbasis verzorgen we alle finance and accounting zaken – van boekhouding tot cash management en alles daar tussenin. Als Customer Service medewerker beantwoord jij inkomende vragen van de eindklant en ga je probleemoplossend te werk. Samen met je collega’s van de klantendienst zorg je voor een hoge klanttevredenheid.

YOUR JOB

Als klantendienst medewerker beantwoord je inkomende oproepen en zorg je voor een pasklare oplossing. Je kan verantwoordelijk zijn voor zowel de inbound als outbound op de customer service afdeling van je klant. Je werkt steeds B2B en bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille. Je vormt een connectie tussen de klant, het sales team en eventueel de finance afdeling. Verder zorg je voor een transparante communicatie tussen deze partijen.

YOUR SKILLS

Je grootste troeven zijn je doorzettingsvermogen, klantvriendelijkheid en overtuigingskracht. Hiernaast zijn je commerciële vaardigheden sterk ontwikkeld en bied je steeds de gepaste oplossing op maat van de klant. En dat in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een Bachelor diploma op zak of beschikt over een aantal jaren relevante ervaring.

OUR OFFER

– Een contract van onbepaalde duur
– Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgend project voor je klaar
– Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
– Opleidingen en een persoonlijk groeitraject
– Veel fun en events met JooS-collega’s
– Focus op work-life balance
– Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Sounds like a plan?

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Apply

Excited to work as a JooS professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.