Customer Service
Consultant

JooS Consulting, een Belgisch consultancybureau met heel wat bekende bedrijven en sterke merken als klanten. Op projectbasis verzorgen we alle finance and accounting zaken – van boekhouding tot cash management en alles daar tussenin. Als Customer Service medewerker beantwoord jij inkomende vragen van de eindklant en ga je probleemoplossend te werk. Samen met je collega’s van de klantendienst zorg je voor een hoge klanttevredenheid.

YOUR JOB

Als klantendienst medewerker beantwoord je inkomende oproepen en zorg je voor een pasklare oplossing. Je kan verantwoordelijk zijn voor zowel de inbound als outbound op de customer service afdeling van je klant. Je werkt steeds B2B en bent verantwoordelijk voor je eigen klantenportefeuille. Je vormt een connectie tussen de klant, het sales team en eventueel de finance afdeling. Verder zorg je voor een transparante communicatie tussen deze partijen.

YOUR SKILLS

Je grootste troeven zijn je doorzettingsvermogen, klantvriendelijkheid en overtuigingskracht. Hiernaast zijn je commerciële vaardigheden sterk ontwikkeld en bied je steeds de gepaste oplossing op maat van de klant. En dat in het Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een Bachelor diploma op zak of beschikt over een aantal jaren relevante ervaring.

OUR OFFER

– Een contract van onbepaalde duur
– Boeiende projecten die een gemiddelde duurtijd hebben van 6 tot 10 maanden, daarna staat er een volgend project voor je klaar
– Veel variatie, veel leermomenten en vooral veel nieuwe uitdagingen
– Opleidingen en een persoonlijk groeitraject
– Veel fun en events met JooS-collega’s
– Focus op work-life balance
– Een aantrekkelijk loon, samen met een bedrijfswagen en een uitgebreid pakket aan extra-legale voordelen

Sounds like a plan?

customer-service-consultant

Wie kan ik contacteren?

Sollicitatie­proces

Telefonische screening

Zodra wij je cv ontvangen – via LinkedIn, op een jobbeurs of via onze site – gaan we met jouw kandidatuur aan de slag. Dan bellen wij je op en leren we elkaar kennen tijdens een kort maar krachtig gesprek van een half uurtje. Zitten we op dezelfde golflengte? Dan spreken we een datum en uur af waarop jij eens langskomt om face-to-face kennis te maken.

Ontmoet ons

Tijdens die eerste ontmoeting leer je onze manier van werken iets beter kennen. En dan krijg jij het woord. Niet om over het weer te vertellen, dat deden we al om het ijs te breken. Eerder om het eens over je competenties, talenkennis, motivatie, salaris en beschikbaarheid te hebben. Je technische skills mag je dan weer met de loyalty manager overlopen. Om daarna alles even te laten bezinken.

Contract bespreking

Zijn we allemaal overtuigd van een match? Dan bellen we je op met goed nieuws. Nog vragen? Dan is dit het moment om die te stellen. Want hierna word je bij ons verwacht om je contract te bespreken. En zit jij straks bij een van onze klanten voor je eerste uitdaging. Succes!

Meet our people

Benieuwd hoe het is om bij JooS Consulting te werken?
Bekijk de video’s van onze collega’s Jeroen en Jens.

Solliciteer

Zin om te werken als JooS professional? Vertel ons hieronder waarom jij niet mag ontbreken in ons team.

  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf.