Dossierbeheerder Bank en Verzekeringen

JooS Consulting maakt deel uit van de United Consulting groep, gespecialiseerd in Finance, Business Support, Credit Management, HR en Supply Chain. Sinds 1998 bundelen we de krachten om samen de ideale werkomgeving te creëren voor onze professionals. Zo bieden we elk van hen uitdagende projecten, individuele coaching en premium opleidingen. En streven we voortdurend naar het juiste evenwicht tussen professionele ontwikkeling én de kostbare tijd daarbuiten. Want persoonlijke groei, dat staat voor ons voorop.

Voor onze divisie JooS Consulting zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder Bank en Verzekeringen met de nodige ervaring. Ben jij sterk in administratie en heb je oog voor detail? Werk je graag met klanten en ben je commercieel ingesteld? Dan is onze vacature misschien wel op je lijf geschreven!

Your job:

Als Consultant binnen Bank & Verzekeringen zal je verantwoordelijk zijn voor de opvolging van je eigen dossiers of klantenportefeuille. Je beantwoordt de vragen of helpt bij problemen van de klanten en geeft advies waar dat kan. Daarnaast zal je verantwoordelijk zijn voor het openen en behandelen van dossiers binnen Bank- en Verzekeringen of Leasing en voer je betalingen uit waar nodig. Op een ander project sta je dan weer in voor het opmaken of wijzigen van polissen en de bijhorende administratieve opvolging.

Your Skills

– Je bent in het bezit van een Bachelor of Master diploma in een Economische richting of minstens 2 jaar ervaring in de Bank en Verzekeringssector

– Je drukt je moeiteloos uit in het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk. Je staat namelijk dagelijks in contact met de klant via mail en telefoon.

– Je hebt oog voor detail bij de administratieve opvolging van jouw klantendossiers

– Je kan autonoom werken, maar werkt ook graag samen met je collega’s

– Je hebt een proactieve aanpak en stelt vragen wanneer nodig

– Je bent commercieel ingesteld en werkt klantgericht

-Je werkt vlot met verschillende ERP systemen

-Een Febelfin certificaat is een pluspunt

Our offer:

Een vast contract van onbepaalde duur.

–Veel Variatie omdat je op tijdelijke projecten (6-9m) zal werken bij grote multinationals, gelegen op de as Antwerpen – Brussel

-Een aantrekkelijk loonpakket met bedrijfswagen en tankkaart

–Work-life balance verzekerd met 32 vakantiedagen

-Persoonlijke begeleiding en veel leermomenten

-Uiteraard de leuke events met jouw United collega-consultants. Sfeer verzekerd!

 

Wil je meer te weten komen over deze job? Reageer dan hier op onze vacature.

Who to contact

APPLICATION PROCESS

SCREENING BY TELEPHONE

As soon as we receive your CV – via LinkedIn, at a job fair or via our site – we’ll get started with your application. We’ll give you a call and get to know each other during a brief but to-the-point conversation of about a half an hour. Are we on the same wavelength? Then we can arrange a date and time for you to come in to meet us face-to-face.

COME MEET US

During our first meeting, you’ll get to know a little more about our way of working. And we’d like to hear what you have to say, too. Not to talk about the weather, we’ve probably already done that to break the ice. But rather to hear about your competencies, language skills, motivation, salary and availability. You can go over your technical skills with the loyalty manager. And then you’ll have the chance to let everything sink in a little.

CONTRACT NEGOTIATION

Are we all in agreement that we’ve found a match? Then we’ll call you with the good news. Any further questions? This is the time to ask them. Because shortly, we’ll be expecting you to come in to discuss your contract. And before you know it, you’ll be assigned to one of our clients for your first challenge. Good luck!

Meet our people

Apply

Excited to work as a JooS professional?
Tell us why you can’t be missing in our team.

  • Accepted file types: doc, docx, pdf, Max. file size: 5 MB.